Doradca Piękna i rozwoju kobiecych biznesów.


Z pasją zajmuję się kształtowaniem wizerunku kobiet i ich firm.

Bo każda z nas jest piękna.

wtorek, 12 marca 2013

Targi Beauty Forum 2013

Nie będę ukrywać, że na te targi czekałam z niecierpliwością. Tyle wspaniałości kosmetycznych w jednym miejscu, pod jednym dachem to zdecydowanie coś dla Doradcy Piękna. Targi odbywały się w centrum targowo- kongresowym MT Polska w Warszawie przy ul. Marsa 56 C w dniach 9-10 marca 2013. Można było obejrzeć, wypróbować różne produkty i rozsmakować się w najnowszych trendach.  Zainteresowanie targami było ogromne, do niektórych wystawców ustawiały się długie kolejki. Największym powodzeniem wśród odwiedzających targi cieszyły się stoiska z produktami do pielęgnacji i makijażu.

Spotkałam Panią Iwonę Wójcik prezes Etre Belle Polska, którą miałam okazję poznać podczas uroczystej gali magazynu Businessowoman & life. Wspaniale, że udało mi się odwiedzić stoisko z tymi kosmetykami i wypróbować chociaż część produktów. 

Jak widać kosze wypełnione samymi wspaniałościami.

Odwiedziłam też stoisko firmy Noble Health. Po prostu musiałam podziękować za Collagen. Potwierdzam, że rzeczywiście wspaniale działa na skórę, włosy i paznokcie.

.
Niesamowite makijaże.

Podczas targów była też okazja do skorzystania z wykładów i warsztatów.

Wystawców było wielu z różnymi produktami. Generalnie jestem pod wrażeniem i już czekam na jesienną edycję. Niebawem zaprezentuję Wam wspaniałości, które przyniosłam z targów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz