Doradca Piękna i rozwoju kobiecych biznesów.


Z pasją zajmuję się kształtowaniem wizerunku kobiet i ich firm.

Bo każda z nas jest piękna.

wtorek, 26 marca 2013

Bagatela Spring Fashion 2013

Sobotni wieczór upłynął w bardzo modnej atmosferze. Wszystko za sprawą wygranego zaproszenia od Backstage show na Bagatela Spring Fashion 2013. 

Pierwszy raz uczestniczyłam w tego typu wydarzeniu. Moje wrażenia są bardzo pozytywne. Poznałam wielu wspaniałych ludzi związanych z modą. Spotkałam też Ewę Żmudę- Jankowską z Atelier Mavenpr.


Fantastyczna sukienka, którą widziałam na pokazie przy okazji otwarcia Arte of beauty.

W Atelier Mavenpr znalazłam też ten piękny płaszcz i torebkę. Niestety nie było mojego rozmiaru z kolekcji od Nessi.

Płaszcz od Kawala & Surma.


Uwielbiam biżuterię w związku z czym najwięcej zdjęć będzie właśnie z różnymi błyskotkami.
Na zdjęciu poniżej widać, że znalazłam u Pani Joanny Kliś piękne bransoletki z kamieni naturalnych chyba w każdym możliwym kolorze.

Ciekawą biżuterię znalazłam u Pani Joanny Ecrin. Piękne zamotki z siateczki w różnych kolorach, które można nosić na szyi lub nadgrastku owijając go trzykrotnie.

  Piękna, lekka i bardzo kobieca biżuteria. 

Na stoisku znalazłam też bransoletkę, którą mierzę na tym zdjęciu.

Nie wiem, jak to się stało, ze nie mam ani jednego zdjęcia z biżuterią od Viola Lee, która również bardzo mi się spodobała. Nietyppowa bo robiona na drutach i szydełku z kryształkami Swarovskiego.

Dziękuję mojemu ukochanemu mężowi, który towarzyszył mi tego wieczoru i robił zdjęcia, żebym mogła się z Wami podzielić tym co się działo.



1 komentarz:

  1. Przy okazji przypominam o dwóch trwających konkursach:
    http://doradcapiekna.blogspot.com/2013/03/konkurs-kobiety-sa.html
    http://doradcapiekna.blogspot.com/2013/03/konkurs-obudz-w-sobie-piekno-na-wiosne.html

    OdpowiedzUsuń