Doradca Piękna i rozwoju kobiecych biznesów.


Z pasją zajmuję się kształtowaniem wizerunku kobiet i ich firm.

Bo każda z nas jest piękna.

niedziela, 21 grudnia 2014

Zadbaj o cerę

Warto dbać o swoją skórę już od wczesnej młodości, aby później dłużej wyglądać pięknie. Marzena  z Gabinetu Kosmetycznego Marzena Szrejbrowska doskonale o tym wie i przekonuje do tego innych.


Dlatego, gdy tylko otrzymałam zaproszenie do jej gabinetu od razu z niego skorzystałam. I dzisiaj chciałabym się podzielić moimi wrażeniami z tej wizyty. 



Gabinet Marzeny mieści się w samym centrum miasta w jednej z warszawskich kamienic na trzecim piętrze. Kameralna atmosfera zdecydowanie sprzyja relaksowi. W tym gabinecie zdecydowanie stawia się na jakość, a nie ilość, jak to często bywa w standardowych salonach kosmetycznych. 


Oddając się w ręce specjalisty poczułam się zadbana i wyjątkowa. To był czas tylko dla mnie.


Podczas wykonywania zabiegu Marzena cały czas mówiła, co właśnie dzieje się z moją skórą i jakie to przyniesie korzyści. Muszę przyznać, że jestem pod wrażeniem jej ogromnej wiedzy.


Zabieg, który został mi zaproponowany był zabiegiem rewitalizującym z kwasem mlekowym z witaminą C oraz zabiegiem na oczy opartym o kwas tioglikolowy stymulujący krążenie wokół oczu oraz kwasem zawierającym kwas mlekowy i aminokwasy, który bardzo dobrze nawilża te okolice.
Zabieg ten wpływa na nawilżenie, na włókna kolagenowe, na odpowiednią przemianę naskórka.
Dzięki temu zabiegowi moja skóra będzie nawilżona i ładnie rozświetlona. Już na drugi dzień po zabiegu widziałam różnicę.

Jak widzicie zajrzałam w każdy kąt ;)

Marzena zwróciła uwagę na sposób codziennej pielęgnacji, jaki powinniśmy wykonywać. Wieczorem powinno to być zmycie makijażu za pomocą płynu micelarnego lub mleczka, natomiast rano powinniśmy przemywać twarz tonikiem. Oczywiście za każdym razem powinniśmy użyć odpowiednio dobranego kremu.

Jeśli macie kłopoty z trądzikiem, albo skórą atopową, czy też z łojotokowym zapaleniem, łuszczycą, albo nadmierną suchością koniecznie wybierzcie się do Marzeny. Zajmuje się ona nie tylko typową kosmetyką, ale przede wszystkim kosmetyką leczniczą. W gabinecie można wykonać też zabiegi medycyny estetycznej i zrelaksować się korzystając z usług profesjonalnego masażysty.


Ten Gabinet na pewno wyróżnia indywidualne podejście do klienta, kameralna atmosfera i profesjonalizm w wykonywaniu usług.


Jeśli zastanawiacie się nad wyborem prezentów pod choinkę to możecie zajrzeć do Gabinetu Kosmetycznego Marzeny Szrejbrowskiej i nabyć Voucher prezentowy, taki jak na zdjęciu.


Koniecznie powołajcie się na Doradcę Piękna umawiając wizytę w Gabinecie, a tymczasem zapraszam do wirtualnych odwiedzin na www.zadbajocere.pl


Gabinet Kosmetyczny Marzeny Szrejbrowskiej to wyjątkowe miejsce, w którym nie tylko pielęgnuje się skórę, ale też leczy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz