Doradca Piękna i rozwoju kobiecych biznesów.


Z pasją zajmuję się kształtowaniem wizerunku kobiet i ich firm.

Bo każda z nas jest piękna.

niedziela, 24 marca 2013

Fotograf o Doradcy Piękna

Podczas sesji dla Babiniec House of Hair o której pisałam Wam parę dni temu http://doradcapiekna.blogspot.com/2013/03/istny-babiniec.html miałam okazję poznać Martę Berent z Gala Photography. Sami przeczytajcie co o mnie napisała: "Polecam blog Makijażystki Małgosi, z którą miałam przyjemność pracować przy ostatniej sesji (i mam nadzieję, że będziemy wykorzystywać się wzajemnie jeszcze nie raz, bo jesteś BOSKA! :) )"

Cóż mogę powiedzieć, napisać... Marto z wzajemnością! I już z niecierpliwością czekam na kolejny wspólny projekt.

Udało mi się nawet uchwycić Gala Photography przy pracy. Na zdjęciu u góry z komórką za pomocą której już zamieszczała pierwsze info o sesji na facebooku.

 Tu już w akcji.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz