Doradca Piękna i rozwoju kobiecych biznesów.


Z pasją zajmuję się kształtowaniem wizerunku kobiet i ich firm.

Bo każda z nas jest piękna.

niedziela, 24 marca 2013

SISSY lubi Doradcę Piękna.


Wyobraźcie sobie, jak byłam mile zaskoczona, gdy na profilu Sissy Knitwear na facebooku zobaczyłam taki wpis:
"Dzisiaj przedstawiamy panią Małgosię Banasiak, Doradcę Piękna, w szmaragdowym sweterku SISSY!

Pani Małgorzata, osoba obdarzona niezwykle pozytywną energią, prowadzi blog i angażuje się w liczne działania, które pozwalają kobietom wydobyć ich wewnętrzne piękno."
Te niezwykle miłe słowa dodały mi skrzydeł do kolejnych działań. O których oczywiście dowiecie się zaglądając na bloga i na mój profil na facebooku. Wystarczy wpisać w wyszukiwarce Doradca.Piekna.Malgorzata.Banasiak, kliknąć Lubię to! I już zawsze będzie na bieżąco ze wszystkim co się dzieje u Doradcy Piękna, gdzie możecie mnie spotkać i jakie są aktualne konkursy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz