Doradca Piękna i rozwoju kobiecych biznesów.


Z pasją zajmuję się kształtowaniem wizerunku kobiet i ich firm.

Bo każda z nas jest piękna.

środa, 6 marca 2013

Burza mózgów

Wiosna zbliża się wielkimi krokami. Słońce dodaje energii do działania, aż chce się żyć. Wczorajszy dzień był niesamowity. Najpierw burza mózgów z fantastycznymi Kobietami niedaleko miejsca w którym pracowałam kiedyś. Siedząc w kawiarni w Saskim Crescencie dojrzałam nawet dwie znajome twarze z tamtych czasów. Jednak całą moją uwagę skierowałam na planowaniu konkretnych działań z moimi współtowarzyszkami. Jak zawsze wyszłam pełna wiary, że wszystko może się udać, jeśli dąży się do sprecyzowanego celu. Cieszę się bardzo na te zmiany i nową drogę spełniania marzeń. Po tym spotkaniu udałam się w odwiedziny do jednego z biur Mary Kay co widać na załączonym obrazku. 

Mam na sobie mój nowiutki sweterek od Sissy Knitwear.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz