Doradca Piękna i rozwoju kobiecych biznesów.


Z pasją zajmuję się kształtowaniem wizerunku kobiet i ich firm.

Bo każda z nas jest piękna.

wtorek, 5 marca 2013

Relacja z Gali BusinessWoman Roku 2012

W minioną sobotę 2 marca wybrałam się na niezwykłe wydarzenie organizowane przez magazyn Businesswoman & Life, podczas którego nagrodzone zostały najbardziej przedsiębiorcze kobiety 2012 roku. 

Nawet nie wiecie, jaka byłam szczęśliwa, gdy dowiedziałam się, że wygrałam w konkursie organizowanym przez http://backstage-show.pl/ i będę mogła uczestniczyć w tym evencie. To był dla mnie ogromny zaszczyt, że mogłam poznać osobiście wyróżnione Kobiety, które odniosły sukces w biznesie. Takie Kobiety są dla mnie inspiracją, jedna z nich powiedziała będąc na scenie, że warto mieć marzenia i dążyć do ich realizacji. Takie słowa dodają chęci do działania i wiarę w to, że się uda. Dziękuję Pani Agnieszko. 
Pani Agnieszka Śliwa Dyrektor Handlowy Peggy Sage i Pani Anna Szymczak PROMOTION INSTYTUT i NESSI www.nessi.com.pl

BusinessWoman Roku 2012 Pani Żaneta Poirieux, właścicielka Bilans Consulting Development. Kobieta, która prowadzi nie tylko działalność biznesową, działa również w założonej przez siebie fundacji "Stań na nogi". Chętnie dowiem się czegoś więcej na ten temat. W końcu nie raz już życie zmusiło mnie samą do tego, żeby walczyć o to, by znów stanąć na nogi. I zobaczcie udało się. Wam też może się udać. Trzeba tylko wierzyć, że się uda i że spotka się na swojej drodze ludzi, którzy też w to wierzą. 

Wśród wyróżnionych znalazła się Pani Ewa Wardęga Wedding Planner www.kraina-slubow.pl z która zamieniłyśmy kilka słów. Myślę, że to musi być niesamowite doświadczenie tyle razy planować śluby i wesela, patrzeć na uśmiechnięte twarze zadowolonych ludzi. 

Pani Iwona Wójcik Prezes etre belle Polska odebrała statuetkę za najskuteczniejsze innowacyjne kosmetyki 2012 roku. Bardzo się cieszę, że miałam okazję poznać tą kobietę. Podczas gali było też stoisko na którym można było obejrzeć kosmetyki marki www.etrebelle.pl. Oczywiście musiałam tam zajrzeć i od razu urzekły mnie piękne kolory kosmetyków do makijażu.

Gośćmi honorowymi Gali były Panie Krystyna Kofta 

i Małgorzata Potocka. 

Czas umilił występ Joanny Morea i Marka Shepherd, pokaz mody Potis & Verso, Artus Szenfeld, Nessi.
Podczas eventu dla gości zaśpiewała Monika Urlik uczestniczka The Voice of Poland.

Na gali spotkałam Małgorzatę Krukowską z Welcomebiz.pl i coacha Annę Cieślikiewicz. Miałyśmy okazję poznać się podczas Woman Business Mixer organizowanego przez Kobiety Przedsiębiorcze w Pure Sky Club.

Podsumowując, wydarzenie było fantastyczne, doceniono najbardziej przedsiębiorcze kobiety minionego roku. Na pewno takie wyróżnienie daje potężną moc do działania wszystkim kobietom, które chcą założyć, bądź rozwijać swoje biznesy. Żałuję tylko jednego, że nie miałam okazji poznać wszystkich wyróżnionych Pań. Wierzę, jednak w to, że jeszcze będzie ku temu okazja. Jeszcze raz serdecznie gratuluje wszystkim przedsiębiorczym kobietom wyróżnienia.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz