Doradca Piękna i rozwoju kobiecych biznesów.


Z pasją zajmuję się kształtowaniem wizerunku kobiet i ich firm.

Bo każda z nas jest piękna.

wtorek, 9 kwietnia 2013

Doradca Piękna partnerem podczas Biznes Mixera

Na początku lutego tego roku pisałam o tym, że brałam udział w jednym ze spotkań dla kobiet http://doradcapiekna.blogspot.com/2013/02/biznes-mixer.html Wczoraj również wybrałam się na spotkanie Kobiet Przedsiębiorczych w Warszawie. 


Było to dla mnie szczególne wydarzenie ponieważ po raz pierwszy miałam przyjemność zostać partnerem spotkania. Ufundowałam nagrodę dla jednej z uczestniczek w postaci bonu na dowolny makijaż 



Spotkanie było bardzo modne, a to dlatego, że zaczęło się od pokazu mody firmy La Robe, w którym sama miałam swój udział. Byłam nie tylko modelką...


... ale także wykonałam makijaże prowadzącej spotkanie Małgorzacie Krukowskiej


i pozostałym modelkom. 


Biżuteria do stylizacji została udostępniona przez Dagmarę Wójcik z D-arts. Zwróćcie uwagę na kolczyki i bransoletkę na zdjęciu poniżej. 


Fantastyczne buty Nessi do pokazu 


załatwiła Ewa Żmuda- Jankowska z Atelier Maven PR


która podczas spotkania opowiedziała nam o trendach w modzie. Oczywiście sama musiałam je sprawdzić.

Ubrana jestem w sukienkę La Robe, sweterek SISSY, buty Nessi i biżuterię D-arts. Stylizacja fryzury Kubicz Place, make-up Doradca Piękna Małgorzata Banasiak.

Bardzo się cieszę, że na event dotarła Pani Anna Szymczak, współwłaścicielką PRomotion Instytut- kobieta, która podczas Gali Businesswoman Roku 2012 otrzymała statuetkę w kategorii Skuteczny PR i Consulting od magazynu Bisinesswoman&life, a także PR Managerem marki Nessi.


Spotkania Kobiet Przedsiębiorczych to również możliwość skorzystania z motywujących wystąpień coachingowych i nawiązania relacji biznesowych. Na zdjęciu poniżej z Magdą Krajewską z Cukierni Kosmetycznej.

 Panie w makijażach wykonanych przez mnie.


To właśnie podczas takiej loterii odebrałam swój upominek, a także ufundowałam nagrodę dla jednej z uczestniczek spotkania.

Coś czuję, że po tej publikacji na następnym spotkaniu, które już 13 maja, Pure Sky Club będzie pełen Przedsiębiorczych Kobiet.

2 komentarze:

  1. Fantastyczna relacja, aż chciałoby się tam być razem z Wami. Moc Kobiet i do tego jeszcze przedsiębiorczych jest niewyobrażalna, zapewne było bardzo energetyzująco!

    OdpowiedzUsuń
  2. Niebawem kolejna edycja, także trzymaj rękę na pulsie i dołącz do nas.

    OdpowiedzUsuń