Doradca Piękna i rozwoju kobiecych biznesów.


Z pasją zajmuję się kształtowaniem wizerunku kobiet i ich firm.

Bo każda z nas jest piękna.

poniedziałek, 2 grudnia 2013

Kryształów blask

Moje najnowsze i najciekawsze odkrycie to przepiękna biżuteria od marki FUERZA. Właśnie się przekonałam, że miłość od pierwszego spojrzenia jest możliwa. Te delikatne kryształki, które nadają blasku idealnie nadają się do noszenia na dzień i na wieczór. Możecie przekonać się o tym patrząc na stylizacje na poniższych zdjęciach. 


Bransolety można nabyć w zestawach, jak również pojedynczo. W kolekcji dostępne są kolczyki i naszyjniki. 



Na zdjęciu powyżej połączyłam sukienkę w kwiaty z kapeluszem Hat Hat i bransoletami FUERZA. 
Poniżej do sukienki założyłam kurtkę WOMEN NO CRY w moich ulubionych kolorach.


Czysta elegancja, czyli sukienka, frak od The Frock by Kaja Sródka.


Elegancka biżuteria wymaga równie pięknego opakowania, dlatego też kryje się właśnie w takich pudełkach ze srebrnym logo FUERZA.


Moje serce należy do...


Na początku pisałam, że FUERZA to najciekawsze odkrycie. O tym dlaczego, już niebawem. Zaglądajcie na bloga.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz