Doradca Piękna i rozwoju kobiecych biznesów.


Z pasją zajmuję się kształtowaniem wizerunku kobiet i ich firm.

Bo każda z nas jest piękna.

piątek, 20 grudnia 2013

Makijaż Kasi

Kasia wzięła udział w konkursie, który organizowałam jakiś czas temu. Udało jej się wygrać o czym pisałam tutaj: http://doradcapiekna.blogspot.com/2013/09/wyniki-konkursu-makijazowego.html Spotkałyśmy się w salonie Babiniec House of Hair, gdzie Kasia odebrała swoją nagrodę. Zdecydowała się skorzystać z formy warsztatowej, to znaczy, że połowę twarzy Kasi malowałam ja, a drugą ona sama. Dzięki temu mogła zobaczyć, jak prawidłowo wykonać makijaż i sama od razu go przećwiczyć. 
Możecie zobaczyć zdjęcia Kasi przed i po wykonaniu makijażu. 


Kasia wybrała delikatny makijaż dzienny, który miał za zadanie zatuszować niedoskonałości cery, a jednocześnie wydobyć naturalne piękno.





Do wykonania makijażu Kasi użyłam:
Baza Mary Kay
Podkład Matujący Ivory 7 Mary Kay
Korektor Beige 1 Mary Kay
Puder Minerall Radiance Bourjois 02 vanille
Baza pod cienie Mary Kay
Cienie:
- bazowy jasny beż Inglot
- delikatny róż z palety Markwins International
- jasny brąz Inglot
- złoty cień Mary Kay
Czarna kredka Rimmel
Tusz do rzęs Etre Belle
Paleta do brwi Sephora
Róż Bourjois 16 rose 
Flamaseter rozświetaljący Mary Kay 02

1 komentarz: