Doradca Piękna i rozwoju kobiecych biznesów.


Z pasją zajmuję się kształtowaniem wizerunku kobiet i ich firm.

Bo każda z nas jest piękna.

czwartek, 12 grudnia 2013

Piękna i silna, jak FUERZA

Wspominałam Wam ostatnio o moim najświeższym odkryciu, czyli marce FUERZA.
Dziś chcę uchylić rąbka tajemnicy i zdradzić Wam dlaczego uważam, że jest to moje najciekawsze odkrycie. Biżuteria zachwyciła mnie od razu. Piękna, elegancka, ale i drapieżna, zrobiona ze smakiem, tworzona z pasją. To właśnie wyróżnia tą firmę. FUERZA z hiszpańskiego znaczy siła, dla mnie jest ona ukryta w tej biżuterii. Za każdym razem kiedy patrzę na swój nadgarstek ozdobiony mieniącymi się kryształkami to wiem, że dodają mi blasku i elegancji. Skórzana biżuteria dodaje mi pazura. Właściwie to w pewien sposób dodaje mi energii i siły do działania. Pewnie dlatego, że kobieta, która ją projektuje wkłada w to całe swoje serce i pragnienie, aby to, co tworzy było piękne i dodawało siły. W moim przypadku tak właśnie jest, bo kiedy mam na sobie skórzaną bransoletę od FUERZA uśmiecham się zawsze, gdy na nią spojrzę i żadne przeszkody mi nie straszne.






Skórzana biżuteria pasuje do każdej kobiety, a zwłaszcza kobiety z charakterem. 

2 komentarze: