Doradca Piękna i rozwoju kobiecych biznesów.


Z pasją zajmuję się kształtowaniem wizerunku kobiet i ich firm.

Bo każda z nas jest piękna.

wtorek, 26 listopada 2013

Kolejna wizyta w Babińcu

Już na samym wejściu widać zmianę. Z zaciekawieniem otworzyłam drzwi salonu.


A tam pyszne jabłuszka, którymi można się poczęstować. Do tego pachnące ciasto i kawa. Pełen relaks.


Jeszcze szybka fotka przed tym, jak usiadłam na fotel.


Musiałam sama ją sobie zrobić, bo akurat nie było Marty z Gala Nails. Za każdym razem, jak przychodzę i patrzę na te wszystkie kolorki to, aż normalnie cieszę się, że jest ich tyle w życiu. A najbardziej cieszy mnie fakt, że kobiety pragną w życiu kolorów i korzystają z nich, nawet na paznokciach.


A to krzesło czeka na Was :)


Moje włosy są już troszkę przyciemnione i skrócone. Niedługo znów Was zaskoczę.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz