Doradca Piękna i rozwoju kobiecych biznesów.


Z pasją zajmuję się kształtowaniem wizerunku kobiet i ich firm.

Bo każda z nas jest piękna.

czwartek, 7 listopada 2013

Polka potrafi

Magda Bębenek, autorka książki Polka potrafi zostań bohaterką własnego życia, poprzez 13 historii dających kopa do działania i wskazówki, którędy do celu inspiruje kobiety do działania. 
O spotkaniu autorskim w Warszawie dowiedziałam się oczywiście z internetu. Stwierdziłam, że pójdę i przekonam się kim są te wszystkie Polki, które potrafią. Idąc na spotkanie nie wiedziałam nic o bohaterkach książki, ani o ich życiu. Nie znałam również samej autorki. Jak się domyślacie to spotkanie zmieniło wszystko. Inaczej bym o nim nie napisała. Przy wejściu nabyłam oczywiście egzemplarz książki (tym samym przybliżając Magdę do spełnienia jej marzeń), na którym później pojawiła się specjalna dedykacja z całusem od Magdy.




I wreszcie się zaczyna. Magda z entuzjazmem opowiada, jak to wszystko się zaczęło. Spotkanie trwało dosyć długo, ale muszę przyznać, że było bardzo ciekawe. Historie bohaterek, które pojawiły się tego wieczoru zaintrygowały mnie. Nie mogłam się doczekać momentu kiedy usiądę z książką w dłoni i zacznę ją czytać. Została mi jeszcze jedna historia do przeczytania.


 Jeśli chcecie mieć swoją własną Polkę, która potrafi to koniecznie zajrzyjcie na www.ksiazkapolkapotrafi.pl


Magda podpisuje dla mnie książkę.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz