Doradca Piękna i rozwoju kobiecych biznesów.


Z pasją zajmuję się kształtowaniem wizerunku kobiet i ich firm.

Bo każda z nas jest piękna.

wtorek, 26 listopada 2013

Fashion Democracy

Pod nazwą Fashion Democracy kryją targi mody. To projekt organizatorów Warsaw Fashion Weekend'u i współtwórców labohemia.pl. W dniach 20-22.10.2013 w centrum handlowym Blue City można było spotkać wielu projektantów ubrań i biżuterii. Zobaczcie kogo spotkałam.


Kasię Sobieszczyk projektantkę marki Dulcedo.


Zachwyciła mnie kolekcja Simple Story, którą możecie z bliska zobaczyć tutaj: http://www.dulcedo.pl/sklep/kategoria/simple-story-3


Spodobał mi się też ten piękny długi naszyjnik zakończony jedwabnym chwostem.Taki, jak ten: http://www.dulcedo.pl/sklep/szczegoly/yellow-glare-623


Przy tym stoisku spotkało mnie coś niesamowitego. Pani Joanna nie dosyć, że mnie rozpoznała, to jeszcze podziękowała za inspirację dzięki której powstał jej fan page Kli-Jo. Poznałyśmy się podczas Bagatela Spring Fashion w marcu tego roku. Pisałam o tym na blogu http://doradcapiekna.blogspot.com/2013/03/bagatela-spring-fashion-2013.html Jedno spotkanie, jedna informacja na blogu o Kli-Jo, a tyle pozytywnych zmian to spowodowało. Cieszę się z tego i trzymam kciuki za dalszy rozwój. Swoją drogą fajnie jest usłyszeć od kogoś, że się go do czegoś zainspirowało. Dostaję od Was takie wiadomości, ale to był chyba pierwszy raz kiedy ktoś powiedział mi coś takiego.


Takie cudeńka możecie nabyć właśnie w Kli-Jo. Mnie się podoba bransoleta z czarną kocią maską, która jest na stojącej tubie.


Przyniosłam szczęście i tym razem Kli-Jo, bo jak tylko podeszłam do stolika od razu pojawiły się klientki i dokonały zakupów.


Na zdjęciu poniżej jest sukienka w pięknym kolorze fuksji od Aleksandry Markowskiej. Akurat w sam raz dla mnie.
.

Oczywiście spotkałam również samą projektantkę Aleksandrę Markowską. Jeśli sami macie chęć ją spotkać i zobaczyć te piękne płaszcze to zapraszam do butiku w Warszawie przy ul. Jana Styki 1.


Tak to wszystko wyglądało z góry. Niebawem kolejna edycja Fashion Democracy.


3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. PS. Zapraszam od poniedziałku do czwartku (02,04-12-2013) pod fontannę Mikołajowe Blue City się zbliża...

    OdpowiedzUsuń