Doradca Piękna i rozwoju kobiecych biznesów.


Z pasją zajmuję się kształtowaniem wizerunku kobiet i ich firm.

Bo każda z nas jest piękna.

środa, 13 listopada 2013

Uroczyste otwarcie butiku Kryolan

Salon profesjonalnej marki makijażowej Kryolan zmienił swoje wnętrza, dlatego też w dniu 26 października tego roku zostałam zaproszona na uroczyste otwarcie butiku. Wśród zaproszonych gości znaleźli się najlepsi polscy wizażyści, charakteryzatorzy, a także przedstawiciele świata mody i urody.


Teraz każdy produkt jest dosłownie na wyciągnięcie dłoni. Można do woli próbować, oglądać, a co najważniejsze skorzystać z fachowej pomocy ekipy Kryolan. Tak wygląda odświeżona siedziba przy ul. Pięknej 58 w Warszawie. 


Udało mi się zrobić zdjęcie zanim w środku zrobiło się naprawdę gorąco za sprawą gwiazd przybyłych na to wydarzenie. Katarzyna Klich, Grzegorz Małecki, Agnieszka Wielgosz, Anna Gzyra, Agata Załęcka, Kasia Nova, Monika Pietrasińska to osoby, które również pojawiły się na otwarciu.


Uroczyste przecięcie wstęgi.


Chwilami było upiornie.



Na otwarciu sklepu Kryolan miałam okazję poznać wiele fantastycznych osób. Była tam też Monika Busz- Rusiecka- Ladymakeup, która napisała o tym wydarzeniu http://www.ladymakeup.pl/makijaz/otwarcie-nowego-butiku-kryolan/. Polecam również wywiady.


 Wśród gości dojrzałam Laurę Łącz, która rozmawiała z Agnieszką Fitkau- Perepeczko.


Jedną z osób, które poznałam podczas tego eventu jest Agnieszka Celińska- Potęga Piękna.


Podczas eventu można było przetestować wszystkie produkty.


Miałam okazję zobaczyć pokaz makijażu wykonany przez wizażystę marki Paul Merchant z Wielkiej Brytanii.


Uroczysta przemowa na otwarcie.


Goście, którzy przybyli na event. Wśród nich Anna Kerth.


Wioletta Wypijewska wizażystka marki wykonała piękny makijaż. Udało mi się zrobić zdjęcia przed i po, także sami możecie zobaczyć spektakularny efekt jej pracy.


Niesamowita precyzja i pięknie dobrane kolory.


Jeszcze tylko usta i prawie gotowe.


Piękny makijaż wykonany przez Wiolettę Wypijewską.


To była czysta przyjemność uczestniczyć w tym wydarzeniu.


Zapraszam do butiku Kryolan w nowej aranżacji na ul. Piękną 58 w Warszawie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz