Doradca Piękna i rozwoju kobiecych biznesów.


Z pasją zajmuję się kształtowaniem wizerunku kobiet i ich firm.

Bo każda z nas jest piękna.

piątek, 4 października 2013

Makijaż krok po kroku

Dzięki uprzejmości Magdy możecie zobaczyć na zdjęciach, jak wygląda zrobienie makijażu praktycznie krok po kroku. To był makijaż na wesele znajomych.

 Magda przed

po nałożeniu bazy, podkładu i kamuflażu

nakładam puder, żeby zmatowić i utrwalić makijaż

 następnie nakładam bazę na powieki 

             nakładam jasny cień bazowy na całą powiekę

nakładam cienie na górnej powiece

i na dolnej powiece

  oko stało się bardziej wyraziste po użyciu Kajalu

 który roztarłam na górnej powiece 

 i jeszcze na dolną powiekę

 tuszuję rzęsy czarnym tuszem Etre Belle, potem podkreśliłam brwi zestawem od Sephory

 odrobina flamastra rozświetlającego

nałożyłam róż i wykonałam konturowanie twarzy bronzerem od Etre Belle

 na zdjęciu widzicie kosmetyki, których użyłam do wykonania makijażu, brakuje na nim tylko fixera z Kryolanu.
 Efekt końcowy i mini sesja w ogrodzie.

Usta podkreśliłam różową szminką Mary Kay i utrwaliłam płynem z Kryolanu.

 Magda w pełnej stylizacji na wesele. 

I na koniec nasze wspólne zdjęcie.

foto: Artur Banasiak
make-up: Małgorzata Banasiak

Było mi bardzo miło, kiedy dowiedziałam się, że make-up bardzo się podobał, a co najważniejsze, że był trwały. Przy okazji dziękuję wszystkim za miłe słowa i maile, które od Was dostaję. Dzięki Wam jeszcze bardziej chce mi się chcieć :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz