Doradca Piękna i rozwoju kobiecych biznesów.


Z pasją zajmuję się kształtowaniem wizerunku kobiet i ich firm.

Bo każda z nas jest piękna.

czwartek, 17 października 2013

Gala Businesswoman&Cars

W ostatnią sobotę września magazyn Businesswoman & Life oraz salon Mazda Bemo Motors zaprosił mnie na gale Businesswoman&Cars. Gościem specjalnym była Aleksandra Kujawa, która jest pilotem rajdowym RMF 4RACING Team. Podczas gali miałam okazję zapoznać się z kolekcją marki Próchnik, Mona, Blue Eye Pop, oraz torebek Arwen Design. Było coś dla ciała i dla ducha. Wysłuchałam prezentacji kilku firm, wśród nich hotelu zdrojowego Pro-Vita z Kołobrzegu. Ponieważ gala była okazją do świętowania 3 urodzin magazynu zjadłam pyszny kawałek tortu urodzinowego.


Tort był pyszny i wydawany przez samą naczelną magazynu Elżbietę Olimpię- Jeznach. Przy okazji dziękuję za zaproszenie na galę.


Spotkałam tam Magdę Krajewską z Cukierni Kosmetycznej.



Po gali zaproszeni goście udali się na after party do klubu Nova Maska, gdzie dalej świętowaliśmy 3 urodziny magazynu Businesswoman & Life.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz