Doradca Piękna i rozwoju kobiecych biznesów.


Z pasją zajmuję się kształtowaniem wizerunku kobiet i ich firm.

Bo każda z nas jest piękna.

czwartek, 3 października 2013

Dni otwarte WISE CARE

W dniach 13 i 14 września z okazji I urodzin Wise Care zorganizowane zostały dni otwarte, podczas których można było skorzystać z wielu atrakcji. To była moja pierwsza wizyta w tym salonie, także zajrzałam dosłownie wszędzie.

Sauny z drewna cedrowego http://wisecare.pl/fitoterapia/ to nie tylko relaks, ale coś dla zdrowia.


 Skorzystałam również z bezpłatnego badania skóry głowy zrobionego przez Ewę Cognac z www.trycholog.effa.com.pl
 Przy pomocy mikrokamery oceniono stan skóry mojej głowy, włosów i cebulek.

 W salonie można nabyć świece zapachowe Biosensual, a także bieliznę Charlott, której również jestem dystrybutorem.
 W gablocie dostrzegłam suplementy diety Noble Health.
 Podczas wizyty skorzystałam z masażu dłoni.
 Masaż wykonany był specjalną aromaterapeutyczną świecą Biosensual
 Spotkałam również Monikę Słowińską z Wise Care i Biosensual. O jej projekcie Piersi w spa pisałam już na blogu w tym poście http://doradcapiekna.blogspot.com/2013/09/piersi-w-spa.html

Dziękuję za zaproszenie i możliwość testowania dezodorantu w sprayu i balsamu do codziennej pielęgnacji biustu, szyi i dekoltu Wise Care. Piękne miejsce do którego na pewno będę wracać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz