Doradca Piękna i rozwoju kobiecych biznesów.


Z pasją zajmuję się kształtowaniem wizerunku kobiet i ich firm.

Bo każda z nas jest piękna.

poniedziałek, 21 października 2013

Makijaż Gosia

Nie tylko przygotowywałam modelki do sesji do katalogu fryzur dla salonu Babiniec House of Hair, ale sama byłam również jedną z nich. Zobaczcie moją fryzurę i makijaż. O sesji pisałam tu http://doradcapiekna.blogspot.com/2013/03/istny-babiniec.html






Do wykonania makijażu użyłam następujących kosmetyków:
Baza Inglot
Podklad Matujący Mary Kay Beige 3
Puder Paese
Mineralny Puder Rozświetaljący Pink Stardust Mary Kay
Rozświetlający Puder Sheer Dimentions w odcieniu Chiffon do konkturowania twarzy Mary Kay
Baza pod cienie KOBO Professional
Cienie:
- beż matowy nr 313 z palety Inglot
- błękit z czarnej palety Markwins International z Drogerii Natura
- niebieski z czarnej palety Markwins International z Drogerii Natura
Tusz do rzęs czarny Etre Belle
Brwi brązowy cień Lumene
Mineralny róż do policzków Shy Blush Mary Kay
Kredka do ust Clear Mary Kay
Usta pomarańcz Numer 05 Yves Rocher

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz