Doradca Piękna i rozwoju kobiecych biznesów.


Z pasją zajmuję się kształtowaniem wizerunku kobiet i ich firm.

Bo każda z nas jest piękna.

niedziela, 7 kwietnia 2013

Przegląd tygodnia

Ten poświąteczny tydzień okazał się obfity w mnóstwo ciekawych zdarzeń. Spowodowało to niestety opóźnienia w pisaniu na bloga. Natomiast zawsze bieżące informacje znajdziecie na moim profilu na facebooku Doradca.Piekna.Malgorzata.Banasiak. Rozstrzygnięty został konkurs Obudź w sobie piękno na wiosnę, który organizowałam wspólnie z Babiniec House of Hair i Gala Photography
Brałam udział w przygotowaniach do pokazu mody La ROBE. Sam pokaz w którym będę modelką, już w ten poniedziałek podczas spotkania Kobiet Przedsiębiorczych w Pure Sky Clubie. Jestem również partnerem spotkania, ponieważ będę wykonywać makijaże modelkom. 
Postanowiłam doradzać kobietom nie tylko w kwestii doboru odpowiedniej pielęgnacji, makijażu i kolorów, ale także w wyborze bielizny. Jeśli czujecie potrzebę zmiany waszej bieliźnianej garderoby, nie znacie swojego rozmiaru to możecie zgłaszać się do mnie również w tej kwestii. Po porostu zakochałam się w Charlott'lingerie (Polska) na wiosnę.
To jednak jeszcze nie wszystko. W tym tygodniu z okazji roczku Danielka wybraliśmy się całą rodzinką na sesję fotograficzną. Specjalnie do sesji umalowałam paznokcie na klasyczną czerwień. Moją ulubioną zresztą.
Miałam również okazję współpracować z Dorotą Żelińska- Sałas z http://www.dorotasalas.com przy okazji sesji dla Ani.

Jak sami widzicie działo się naprawdę dużo w ciągu ostatniego tygodnia. Dodatkowo uaktualniłam albumy ze zdjęciami na www.facebook.com/Doradca.Piekna.Malgorzata.Banasiak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz