Doradca Piękna i rozwoju kobiecych biznesów.


Z pasją zajmuję się kształtowaniem wizerunku kobiet i ich firm.

Bo każda z nas jest piękna.

czwartek, 25 kwietnia 2013

Mój kuferek kosmetyczny

Często słyszę pytania: Na jakich kosmetykach pracujesz? Które polecasz itp. Postanowiłam zacząć dzielić się z Wami zawartością mojego kuferka. Oczywiście nie wszystko na raz. Co jakiś czas napiszę kilka zdań o różnych kosmetykach.
Zacznę może od tego co pojawiło się w moim kuferku całkiem niedawno. Odwiedziłam sklep Kryolan, żeby nabyć parę przydatnych kosmetyków.

Baza to podstawa, dlatego nabyłam bazę pod podkład, bazę pod cienie, a także utrwalacz do szminek do ust.

Sezon ślubny właśnie ruszył, także przyda się szeroka paleta podkładów i uzupełnieni kamuflaży.


Przed siedzibą Kryolan w Warszawie na ul. Pięknej 58 w samym centrum stolicy.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz