Doradca Piękna i rozwoju kobiecych biznesów.


Z pasją zajmuję się kształtowaniem wizerunku kobiet i ich firm.

Bo każda z nas jest piękna.

środa, 17 kwietnia 2013

Pozytywista Roku 2012 - relacja z Gali

Miałam dzisiaj ogromną przyjemność uczestniczyć w bardzo pozytywnych wydarzeniu organizowanym przez Fundację Regionalnych Inkubatorów Przedsiębiorczości "Wokulski". Była to uroczysta Gala wręczenia nagród w konkursie Pozytywista Roku 2012, która miała miejsce w Auli Kryształowej Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie.
Lista nominowanych osób była długa http://www.fundacjawokulski.pl/znamy-nominowanych-do-pozytywisty-roku-2012,87.html Bardzo się cieszę z tego faktu. Dlaczego? Bo to oznacza, że jest wielu pozytywnych ludzi na tym świecie. Ludzi, którzy swoim działaniem inspirują innych.


Podczas Gali nagrodzono i doceniono pracę wielu fantastycznych osób w różnych kategoriach. W kategorii Firmy rodzinne , w kategorii Wizja i przywództwo, w kategorii Badania i rozwój, Ekologia i rozwój zrównoważony, a także w kategorii Otoczenie biznesu.
Gala Pozytywista Roku 2012 była świetną okazją do nawiązania kontaktów ze wspaniałymi, przedsiębiorczymi osobami. Miałam ogromną przyjemność poznać Olgę Kozierowską, która otrzymała nagrodę główną w kategorii Otoczenie biznesu za projekt "Sukces pisany szminką". Od dłuższego czasu śledzę jej działania i muszę przyznać, że jestem pod ogromnym wrażeniem tego co robi.


Spotkałam tam Agnieszkę Kaczanowską z Portalu Internetowego Mamo Pracuj, który otrzymał wyróżnienie  w kategorii Otoczenie biznesu, za skomunikowanie mam wracających na rynek pracy z pracodawcami i promowanie przedsiębiorczości kobiet. Znam ten portal, czytam, gdyż sama od roku jestem mamą.


Szukając inspiracji do działania trafiłam kiedyś w internecie na Lady Business Club, a dziś mogłam osobiście pogratulować wyróżnienia w kategorii Wizja i przywództwo Emilii Bartosiewicz- Prezes Lady Business Club. Z zaciekawieniem zaglądam codziennie za fan page Clubu czerpiąc inspiracje do działania.


Serdeczne gratulacje dla wszystkich nagrodzonych i wyróżnionych w tym konkursie. Niestety nie jestem w stanie wymienić tu wszystkich. Chciałabym jednak wspomnieć o jeszcze jednej osobie, która otrzymała wyróżnienie w kategorii Wizja i przywództwo za pracę na rzecz budowania branży Event Marketingu w Polsce i jest to  Paweł Lewicki. Pewnie dlatego, że sama pracowałam kiedyś w dużej firmie, w której odpowiedzialna byłam za organizowanie różnych eventów. 


Jeszcze tylko kilka słów o nagrodzonych w innych kategoriach.
W kategorii Ekologia i rozwój zrównoważony nagrodę główną otrzymał Zespół Szkół Ekonomicznych i III Liceum Ogólnokształcące w Chełmie za zasługi w edukacji ekologicznej młodzieży. Podobno Carlsberg Polska deptał im po piętach za akcje "Bądź fair wobec środowiska. Daj śmieciom kosza", jednak zwyciężyli. 


Nagroda główna w kategorii firmy rodzinne przypadła Cukiernia- Kawiarnia Wolak s.c.


W konkursie przyznano jeszcze kategorię specjalną dla AB S.A za wieloaspektową działalność w zakresie ochrony środowiska.

Nagrodę główną w kategorii Badania i rozwój przyznano Ewie Błaszczyk miedzy innymi za stworzenie Kliniki Neurorehabilitacyjnej "Budzik" w ramach Fundacji "Akogo?".


Jak zapewne zauważyliście wśród osób wręczających nagrody był Paweł Golec, członek kapituły konkursu. Niezwykle pozytywny człowiek, wokalista Zespołu Golec uOrkiestra i fundator Fundacji Braci Golec. Możecie wesprzeć działania fundacji, a poprzez to młode talenty przekazując 1% podatku wpisując KRS 0000175069.



Serdeczne podziękowania dla Justyny Kwiatkowskiej z Pracowni Sukcesu bez której by mnie tam po prostu nie było.


Fotorelacja z wydarzenia znajduje się na www.facebook.com/Doradca.Piekna.Malgorzata.Banasiak Zapraszam również do polubienia mojego fan- page. W ten sposób wspieracie moją lokalną działalność. Dziękuję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz