Doradca Piękna i rozwoju kobiecych biznesów.


Z pasją zajmuję się kształtowaniem wizerunku kobiet i ich firm.

Bo każda z nas jest piękna.

niedziela, 28 kwietnia 2013

Backstage sesji Michele

Niedawno pisałam Wam o tym, że miałam ogromną przyjemność poznać Karolinę Żebrowską z Karolina Żebrowska- Fotografia przy okazji sesji zdjęciowej dla Michel Destouet. Michele wygrała u Karoliny sesję w konkursie, także warto śledzić profil Karolina Żebrowska- Fotografia na facebooku i wypatrywać różnych atrakcji przygotowanych przez Karolinę.
Tymczasem kilka zdjęć z backstage i link do filmiku na którym możecie zobaczyć, jak powstaje make-up do sesji http://www.youtube.com/watch?v=poNSr-wR1jk

Zaczęłam od nałożenia kamuflażu.

Potem puder ryżowy od PAESE.

Nadałam koloru powiekom.

Korzystałam z palety cieni Mary Kay.

Dokładny opis kosmetyków, które wykorzystałam do makijażu Michel znajdziecie w kolejnym poście, który już jutro.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz