Doradca Piękna i rozwoju kobiecych biznesów.


Z pasją zajmuję się kształtowaniem wizerunku kobiet i ich firm.

Bo każda z nas jest piękna.

niedziela, 27 stycznia 2013

Wasze recenzje

Zobaczcie sami, jakie wspaniałe komentarze przychodzą do mnie od niektórych z Was. Ten jest od Pani Elżbiety, która wygrała w konkursie organizowanym przeze mnie wraz z www.dzieckowwarszawie.pl.

Satin Hands Mary Kay kto już zna te cudowne kosmetyki,
one są niezwykle skuteczne i czy wiecie,że prosto z Ameryki?
Ja pewnego grudniowego dnia wygrałam taki zestaw do rąk,
dzięki pani Małgosi z Doradcy Piękna nadszedł kres mych mąk.
Dłonie po tych kosmetykach mam jak skóra u niemowlaka,
nigdy nie myślałabym,że w tych tubkach jest taka niespodzianka.
Wszystkie trzy kosmetyki są o delikatnym zapachu brzoskwini,
po peelingu i kremach ja teraz naprawdę czuję się jak bogini.
Wszystkim zapracowanym paniom polecam zakup tego zestawu,
raz i dobrze zadbać o swoje dłonie,zwłaszcza gdy nie mamy czasu.
W zaciszu domowym zrobić można sobie mini salonik kosmetyczny,
Satin Hands od Mary Kay jest boski,obłędny i po prostu fantastyczny...

Nic dodać, nic ująć :) Kosmetyki o któych pisze Pani Elżbieta możecie obejrzeć tutaj i zamówić u mnie.
Bardzo się cieszę, że mogłam sprawić taką miłą niespodziankę zwyciężczyni. A Wy wypatrujcie już kolejnych konkursów. Jak liczba fanów na profilu www.facebook.com/Doradca.Piekna.Malgorzata.Banasiak przekroczy 100 ruszy kolejny konkurs. Także polecajcie, udostepniajcie, lajkujcie bo nagrodą są fantastyczne kosmetyki. 


Ten blog startuje w konkursie Blog Roku 2012. Jeśli podoba Ci się to co robię wesprzyj mnie swoim głosem. Głosujemy wysyłając sms o treści G00445 na numer 7122. Pamiętaj, że pierwsza jest litera, a potem same cyfry. Koszt smsa to 1,23 zł, a cały dochód będzie przeznaczony na cele charytatywne. Z góry dziękuję za każdy głos.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz