Doradca Piękna i rozwoju kobiecych biznesów.


Z pasją zajmuję się kształtowaniem wizerunku kobiet i ich firm.

Bo każda z nas jest piękna.

wtorek, 8 stycznia 2013

Makijaż Sylwestrowy

Poniżej znajdziecie moją stylizację na Sylwestrową noc. Postawiłam na złoto w stroju i dodatkach, ale przede wszystkim na piękne czerwone usta. Makijaż pięknie trzymał się przez całą noc dzięki specjalnego utrwalaczowi. Aż chce się napisać: Patrzcie i podziwiajcie ;)


Jak każda typowa kobieta miałam tego wieczoru ogromny dylemat co na siebie włożyć. Powiesiłam więc dwie sukienki i powiedziałam mojemu 8 miesięcznemu synkowi, żeby pomógł mi wybrać. Bez namysłu wskazał rączką sukienkę, którą założyłam. Trzeba przyznać, ze ma chłopak gust :)


Fryzura wyjątkowo udana, dzięki niesfornemu kosmykowi :) Pomysł ściągnięty z metamorfozy w której brałam udział z Fashion TV w Galerii Mokotów.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz