Doradca Piękna i rozwoju kobiecych biznesów.


Z pasją zajmuję się kształtowaniem wizerunku kobiet i ich firm.

Bo każda z nas jest piękna.

piątek, 18 stycznia 2013

Makijaż blue


                                             modelka Karolina

Makijaż krok po kroku
Najpierw nałożona została baza pod makijaż, następnie podkład. I tu pozytywne zaskoczenie.Uzyskałyśmy piękny i wyrównany koloryt skóry. Niedoskonałości przykryte zostały korektorem. Całość wykończona została transparentnym pudrem matującym.
Makijaż oczu zaczęłam od zaaplikowania bazy pod cienie do powiek, aby dłużej się trzymały na powiece. Na całą powiekę górną nałożyłam najjaśniejszy kolor, który jest podstawą pod inne kolory. Ruchomą powiekę od strony wewnętrznego kącika pokryłam średnim kolorem z palety, a najciemniejszy wykorzystałam do zaakcentowania zewnętrznego kącika. Pozostało już tylko nałożenie odżywki, wytuszowanie rzęs i makijaż oka jest gotowy. Policzki podkreśliłam delikatnym różem. Usta umalowałam błyszczykiem.

Makijaż wykonano wymienionymi poniżej kosmetykami.
Baza pod makijaż Mary Kay
Podkład Photo Finish- Catrice numer 010 Sand Beige
Korektor- Maybelline
Puder matujący- Kobo Professional numer 101 Translucent

Baza pod cienie do powiek Mary Kay
Cienie Ingrid Cosmetics Trio numer 3

Odżywka do rzęs Pierre Rene
Tusz do rzęs 2000 Calorie Dramatic Look czarny Max Factor

Róż do policzków w odcieniu różu WIBO 9
błyszczyk do ust MIYO No 05 Flirt




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz