Doradca Piękna i rozwoju kobiecych biznesów.


Z pasją zajmuję się kształtowaniem wizerunku kobiet i ich firm.

Bo każda z nas jest piękna.

poniedziałek, 2 listopada 2020

Pół roku to kawał czasu...

 ...pół roku potrafi się bardzo dłużyć, a czasami tak dużo się dzieje, że nawet nie wiesz kiedy mija... tak właśnie było w moim przypadku. Ale po kolei. Maj to był miesiąc kiedy podjęłam wiele ważnych decyzji w swoim życiu, to był też czas kiedy pandemia koronawirusa na dobre się rozkręciła i pozamykaliśmy się w domach. Jednak dla mnie to nie był czas zbawiennego zatrzymania i złapania oddechu. U mnie działo się tyle, że ledwo znajdowałam czas na to, żeby ten oddech złapać. Nie dosyć, że w pracy zawodowej było więcej obowiązków i klientów do obsłużenia, to jeszcze postanowiłam zadbać o swój rozwój tak, żeby złapać jakąś równowagę w tym wszystkim. To dlatego zainwestowałam w kursy i szkolenia online u najlepszych. Miałam ogromną przyjemność szkolić się u Jakuba B.Bączka, nadal uczę się w Akademii Smart Brand u Joanny Ceplin, podszkoliłam swoje umiejętności stylizacyjne na kursie u Moniki Jurczyk dla osobistych stylistek. Aktualnie kontynuuję naukę na kursie Masz to w szafie u Osy Osobistej Stylistki. Skorzystałam też z coachingu grupowego i indywidualnego u Katarzyny Wnękowskiej. Dodało mi to siły i odwagi do działania. 
 
 
Podjęłam też trudną dla mnie decyzję o rezygnacji z pracy w agencji reklamowej, która była moim marzeniem i którą nie ukrywam bardzo lubiłam. Kreowałam i realizowałam pomysły na różnego rodzaju gadżety reklamowe dla największych firm w Polce. Jednak nie mogłam wystarczająco dużo czasu przeznaczyć moim dzieciom. Bo wiecie, pracując z domu właściwie miałam nielimitowany czas pracy. I zrobiłam coś co może nie jest zbyt popularne w czasach kiedy ludzie tracą pracę, po prostu z niej zrezygnowałam. Dzięki temu miałam później czas, żeby nadrobić latem spacery i zabawy z moimi dziećmi, jeżeli w ogóle można go nadrobić, przecież dzieci tak szybko rosną. Niesamowite jest też to, że na tych kursach poznałam wspaniałe osoby. Dołączyłam do społeczności, która lubi i chce działać, a nie tylko siedzieć na kanapie przed telewizorem i narzekać. Zawsze powtarzam, że jeśli coś Ci się nie podoba, albo Ci nie pasuje to weź sprawy w swoje ręce i zmień to, przynajmniej spróbuj. Od samego narzekania nic się nie zmieni, ani nie poprawi. 
 
 
Mam wiele szczęścia w życiu, chociaż czasami wydaje mi się, że jest inaczej. Spotykam ostatnio na swojej drodze ludzi, którym nie jest wszystko jedno, którzy nie zgadzają się na bylejakość i to jest fantastyczne. Jeszcze kilka miesięcy temu nie pomyślałabym, że będę mogła zjeść lunch w towarzystwie Joanny Ceplin, Radka Ceplin i wielu fantastycznych i przedsiębiorczych Kobiet o których tutaj na pewno jeszcze napiszę. A już na pewno nie przypuszczałam, że tak po prostu będę mogła spotkać się z Moniką Jurczyk - Osą Osobistą Stylistką i tak zwyczajnie z nią porozmawiać, jakbyśmy się znały od lat. No ja znam ją z internetu i telewizji ponieważ jestem wielką fanką od dawna, ale to było wiecie jednostronne poznanie póki co. I nagle to się zmieniło. Ale to nie zadziało się samo. Ja podjęłam decyzję, że chcę coś zmienić w swoim życiu i zaczęłam to robić. Nadal małymi krokami idę do przodu, czasem robię krok w tył, żeby nabrać rozpędu i zrobić dwa do przodu, ale wiem dokąd zmierzam i to jest najpiękniejsze.
Moim marzeniem chyba od zawsze była współpraca z kobiecym magazynem. Udało mi się pracować już dla Bliżej dziecka, prowadziłam prasę firmową Oto Sandvik i miesięcznik dla mieszkańców dzielnicy Białołęka w Warszawie, robiłam makijaż na okładkę do jednego z kobiecych magazynów, do wywiadów, a nawet na okładkę książki. A w 2020 przyszedł czas na spełnienie mojego marzenia i podjęcie współpracy z magazynem Woman in the World. 
 
 
Mam w sobie taką ogromną chęć dzielenia się swoją wiedzą i doświadczeniem. Chcę pomagać ludziom wzrastać. Stąd właśnie pomysł na reaktywację bloga Doradca Piękna, ponieważ chcę, aby każda z Was przede wszystkim czuła się ze sobą dobrze i wyglądała pięknie podkreślając swoje atuty. Teraz mogę pomagać Wam kompleksowo - makijaż i stylizacja - Kreuję wizerunek Kobiet i ich firm zgodny z wartościami, którymi kierują się w życiu i biznesie. Zresztą nie tylko, ponieważ zawodowo jestem marketingowcem i PRowcem. W tej materii mam już kilkanaście lat doświadczenia.
 
"Wybierz pracę, którą kochasz i nie przepracujesz ani jednego dnia więcej w Twoim życiu."
Konfucjusz

Ściskam Cię mocno i serdecznie w tych nietypowych czasach. Dbaj o siebie i swoich bliskich.
 
Małgorzata Banasiak
Doradca Piękna
Bo każda z nas jest piękna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz