Doradca Piękna i rozwoju kobiecych biznesów.


Z pasją zajmuję się kształtowaniem wizerunku kobiet i ich firm.

Bo każda z nas jest piękna.

środa, 13 maja 2020

Piękna historia


To był rok 2012, kwiecień 14 tuż przed północą wydarzyło się coś, co na zawsze zmieniło moje życie... zostałam po raz pierwszy mamą! Pamiętam pierwsze słowa wypowiedziane do synka: Witaj po drugiej stronie brzucha :) radość przeplatała się ze łzami bólu i szczęścia, a to był dopiero początek naszej wspólnej przygody. Pewnie wiele z Was już to wie, że codzienność świeżo upieczonej mamy wcale nie wygląda tak kolorowo. I właśnie wtedy powstał w mojej głowie pomysł na to, żeby wprowadzić w moje życie trochę barw.

Na jednym z dużych i znanych wydarzeń dla rodziców z dziećmi podeszłam z pewną dozą nieśmiałości do stoiska z kolorowymi kosmetykami. No bo właściwie to nie miałam nawet za bardzo czasu się malować przy malutkim dziecku. Przespane noce, to był wtedy luksus :) Mimo to coś mnie ciągnęło w stronę tamtego stoiska i tak właśnie niepozornie zaczęła się moja przygoda z makijażem, która bardzo szybko nabrała rozpędu.


Kurs makijażu u znanego makijażysty występującego w programach telewizyjnych- Roberta Bielskiego, kursy Beauty Coacha, a przede wszystkim praktyka. Nie wiem nawet kiedy okazało się, że podczas różnych wydarzeń to ja zaczęłam zapraszać inne panie na makijaż, wykonałam ich setki i największą nagrodą było dla mnie to, jak widziałam uśmiech na twarzach tych wszystkich kobiet, gdy w końcu mogły już zobaczyć się w lustrze. A przecież ja tylko dodałam koloru ich ustom, podkreśliłam oczy, nałożyłam odrobinę różu. Zobaczcie, jak niewiele czasem wystarczy. Mam niezbite dowody na to, że poświęcenie komuś chwili uwagi, nawet krótka rozmowa, może zmienić bieg jego życia. Chyba oprócz genu zaradności mam w sobie jeszcze to coś, dzięki czemu ludzie czują się ze mną po prostu dobrze, bo wiedzą, że chcę dla nich, jak najlepiej. Wiele kobiet zaufało mi  podczas różnych wydarzeń, na sesjach zdjęciowych miałam nawet okazję wykonać makijaż na okładkę magazynu Businesswoman&life! I to chyba był właśnie klucz do mojego sukcesu, który w pewnym momencie z wielkim żalem w sercu schowałam do szuflady...


W maju 2017 roku na świat przyszła moja córeczka, pamiętam to uczucie szczęścia, kiedy pierwszy raz wzięłam ją w swoje ramiona. Nawet teraz, kiedy to piszę kręci mi się łezka w oku :) i znowu powtórka z codzienności bycia mamą niemowlaka. Przeżyliśmy wiele trudnych chwil, na przykład wtedy, gdy okazało się, że trzeba chodzić na rehabilitację. Rozpoczynając ją nie wiedzieliśmy ile potrwa, ale wytrwale dwa razy w tygodniu jeździłyśmy i ćwiczyłyśmy. Trwało to ponad pół roku, to był najpiękniejszy, ale i najtrudniejszy, jak do tej pory czas. Udało nam się wyjść na prostą i nie ma już śladu po tamtym schorzeniu. Miałyśmy dużo szczęścia. A teraz patrzę, jak moja córeczka biega i po prostu cieszy się życiem. Razem wybieramy kolorowe ubranka z jej ulubionymi postaciami i przeglądamy się w lustrze. To jest dopiero bajka, lepszego prezentu od losu nie mogłam sobie wymarzyć. Takiej wesołej dwójki dzieciaków, które totalnie odmieniły moje życie. Teraz, kiedy są już trochę starsi wracam coraz częściej do pewnej szuflady w której coś schowałam... a przeglądając dziś zdjęcia trafiłam na takie, które zainspirowało mnie do napisania tej historii. Odkurzam zatem szufladę, sięgam po klucz, który tam schowałam na chwilę i biorę się za spełnianie marzeń. Jestem Polką, a Polka potrafi! Spotkanie autorskie Magdy Bębenek w październiku 2013 roku związane z niezwykle inspirującą książką "Polka potrafi. Zostań bohaterką własnego życia!" było jednym z tych niepozornych, a jednak mających piękny wpływ na czyjeś życie, moje życie...



Mój egzemplarz książki ze specjalną, piękną dedykacją.


Nadszedł czas... by śmielej ruszać przed siebie!

Pięknie Was pozdrawiam 
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz