Doradca Piękna i rozwoju kobiecych biznesów.


Z pasją zajmuję się kształtowaniem wizerunku kobiet i ich firm.

Bo każda z nas jest piękna.

czwartek, 31 grudnia 2020

2020 żegnaj

To był piękny 2020 rok. Mimo wszystko i na przekór wszystkiemu. Uczyłam się od najlepszych w swoich dziedzinach i nadal to robię. Brałam udział w szkoleniach u Joanny Ceplin, Jakub B. Bączek, dołączyłam do Akademii Trenerów Mentalnych, brałam udział w sesjach coachingowych Kataliza Coaching by Katarzyna Wnękowska. Bardzo dużo się nauczyłam i wiem, że chcę pracować tylko z tymi, którzy tak jak ja cenią sobie zasady Fair Play.

W tym roku spełniłam też jedno ze swoich marzeń o zostaniu osobistą stylistką i szkoliłam się u pierwszej w Polsce i najlepszej stylistki Moniki Jurczyk Osa Osobista Stylistka. Co najlepsze w tym roku odezwała się do mnie koleżanka, która straciła pracę i aby pomóc jej w rozwoju biznesu dołączyłam do jej zespołu w Arbonne. A to z kolei zaowocowało powrotem do mojej pasji związanej z wizażem. Może jeszcze pamiętacie, że odnosiłam duże sukcesy w tym zakresie wykonując makijaże do sesji zdjęciowych, modelkom na wybiegi, również znanym i lubianym osobom, największy sukces to makijaż na okładkę i do wywiadu w jednym z kobiecych magazynów. Tęsknię też za spotkaniami z Wami podczas eventów kiedy to mogłam podpowiadać Wam w kwestii makijażu. Teraz czas na zapisanie kolejnych kart i wykorzystywanie moich zdolności makijażowych oraz stylizacyjnych m.in. do sesji zdjęciowych. Marzą mi się wspólne zakupy i przeglądy szaf u Was, warsztaty ze stylizacji i makijażu.
W sierpniu tego roku założyłam profil @doradcapiekna na Instargamie na który serdecznie Was zapraszam ponieważ to właśnie tam praktycznie codziennie zamieszczam Insta Stories.

Wypatruję już kolejnego 2021 roku z nową energią, pomysłami i marzeniami do zrealizowania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz