Doradca Piękna i rozwoju kobiecych biznesów.


Z pasją zajmuję się kształtowaniem wizerunku kobiet i ich firm.

Bo każda z nas jest piękna.

sobota, 2 maja 2020

Dzień dobry


Trochę tutaj było cicho, nawet trochę długo, ale czas kwarantanny sprawił, że postanowiłam wprowadzić pewne zmiany w swoim życiu. Pierwszym krokiem było sięgnięcie do zasobów internetu i wyszukanie osoby, której pracę i działania podziwiam po cichu od wielu lat, bo od zawsze ciągnęło mnie do zabawy kolorami i modą. Już jako mała dziewczynka podkradałam mamie szminki i szpilki. Pamiętam zwłaszcza jedne, czarne z małym czubkiem i takim samym wycięciem. Nie wiem skąd moja mama je wytrzasnęła, ale u żadnej innej kobiety takich nie widziałam. A wtedy zdobycie takich butów musiało być sztuką, bo to wiecie było w czasach, kiedy na półkach sklepowych nic nie było. Dziś przychodzę do Was z recenzją książki "Styl bardzo osobisty" Osa Osobista Stylistka: Chciałbym napisać, że jestem po lekturze, ale to nie jest zwyczajna lektura, to jest przewodnik po Stylu, Kobiecości, odkrywaniu siebie na nowo. Ta książka motywuje do pracy nad sobą i swoimi przekonaniami, nie tylko do zmiany swojego wyglądu. Zadania do wykonania, które w niej znalazłam zmusiły mnie do pracy. Musiałam rozprawić się ze swoimi kompleksami i nauczyć się sprawiać sobie samej komplementy, co wcale takie łatwe nie było  Stworzyłam swoją mapę stylu i Wam też polecam. Książkę możecie zamówić tutaj: https://stylbardzoosobisty.pl/


Trochę historii:


W latach 2012-2015 spełniałam marzenia swoje i Wasze pomagając Wam makijażowo i motywując do działania. Mam na swoim koncie kilka kursów wizażowych i kurs Beauty Coacha. Potem podjęłam trudną decyzję powrotu do pracy na etacie bo małe dziecko, a zaraz potem drugie i tak czas zleciał, nawet nie wiem kiedy... a wczoraj wzięło mnie na wspominki z tego pięknego i kolorowego okresu. Chusty do analizy kolorystycznej wciąż czekają na dnie szafy na użycie. Odkąd pamiętam to zawsze ciągnęło mnie w kierunku zabawy modą i kolorami, a teraz w końcu mam szansę spełnić swoje marzenie, aby dołączyć do kursu dla osobistych stylistek. Niedługo pewnie o tym napiszę. A tymczasem dziękuję Ci, że do mnie wróciłaś po tylu latach i czytasz ten tekst.


Mam nadzieję, że moje doświadczenie w zakresie PR, marketingu i komunikacji, sprzedaży i to, że mam "lekkie pióro" pomoże mi w tworzeniu ciekawych tekstów i nie tylko...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz