Doradca Piękna i rozwoju kobiecych biznesów.


Z pasją zajmuję się kształtowaniem wizerunku kobiet i ich firm.

Bo każda z nas jest piękna.

poniedziałek, 10 listopada 2014

Fashion in Warsaw

Fashion in Warsaw to targi mody, które cyklicznie odbywają się w Kinotece w Warszawie. Podobno najlepsi niezależni polscy projektanci w jednym miejscu, pokazy mody i nowości modowe, biżuteria, dodatki. 


Na październikowej edycji na pewno dostrzegłam kilka ciekawych marek i to nie tylko modowych. Ale o tym później, na początek moja faworytka Kasia z Dulcedo, która robi przepiękną biżuterię, również na specjalne, indywidualne zamówienia.


Spotkałam też Agatę z LA WOMAN u której upatrzyłam sobie fantastyczną, elegancką białą koszulę z turkusowym kołnierzem. Z racji tego, że nie grzeszę wysokim wzrostem mam zwykle kłopot w dobraniu odpowiedniego fasonu, jednak te koszule są wyjątkowe również z racji tego, że mankiety też są zdobione i można je wywijać będąc nadal elegancką kobietą. To lubię! 


Było jeszcze wiele stoisk, które przykuły moją uwagę: LALADU, Medusa Artisan jewellery, Atelier Małgorzata Stogowska, Sara von Steiner.

Można znaleźć różne cudeńka jak te robione z sercem od Heartbeat czy Od czapy.
Zakochałam się w filiżankach od Miamilu i fantastycznych przedmiotach, które dodadzą uroku każdemu wnętrzu od MIA home passion - oni wiedzą, że diabeł tkwi w szczegółach.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz