Doradca Piękna i rozwoju kobiecych biznesów.


Z pasją zajmuję się kształtowaniem wizerunku kobiet i ich firm.

Bo każda z nas jest piękna.

wtorek, 4 listopada 2014

Przedsiębiorcze kobiety

W czwartek 23 października miałam przyjemność brać udział w konferencji "Jak być matką i z sukcesem prowadzić własną firmę?" organizowaną przez Fundację Przedsiębiorczości Kobiet. Informacje znalazłam na zaprzyjaźnionej na fan page Chwalmy Mamy, a dostałam się tam z darmowej puli biletów dzięki dofinansowaniu przez Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej.


Zanim o samej konferencji, to na początek kilka słów o Sieci Przedsiębiorczych Kobiet, która została założona przez Fundację Przedsiębiorczości Kobiet- a za nią stoją: Katarzyna Wierzbowska i Dorota Czekaj. Sieć Przedsiębiorczych Kobiet  to platforma spotkań, wsparcia i kontaktów biznesowych dla  kobiet, które myślą o założeniu firmy lub już je prowadzą i chcą się rozwijać.


Chciałabym Wam jednak napisać jeszcze kilka słów o samej konferencji. Uczestniczki zostały oczywiście przywitane przez Katarzynę Wierzbowską i Dorotę Czekaj z Fundacji Przedsiębiorczości Kobiet. Jako pierwsza wystąpiła Iwona Majewska- Opiełka z wykładem "Dasz radę... Skąd ta pewność. I co to tak naprawdę znaczy wychować szczęśliwe dziecko". Duża dawka motywacji od samego początku, która chyba najbardziej utkwiła we mnie z tej konferencji. 

Wiele mam myśli o założeniu sklepu internetowego, także wykład Barbary Żbik z PayU "Sklep internetowy pomysłem na biznes dla matek", był tu jak najbardziej na miejscu.


To samo odnośnie franczyzy, która może być świetnym rozwiązaniem dla kogoś, kto nie do końca ma pomysł na własny biznes, a chciałby go prowadzić. Z pomocą przyszła nam tutaj Magdalena Korcz z franchising.pl prowadząc panel "Franczyza jako pomysł na biznes".


Natomiast Agnieszka Kaczanowska z mamopracuj.pl opowiedziała nam "Jak urodzić i wychować biznes".


Później przerwa na lunch, networking i panel "Jak być matką i prowadzić firmę- recepta na sukces".
Takie konferencje dodają energii do działania, otwierają nowe możliwości i sprzyjają poznawaniu innych Kobiet, które chcą od życia czegoś więcej. Niektóre szukają swojej drogi, pomysłu na biznes, inne chcą czerpać pomysły i inspirować się do dalszego rozwoju.


Podczas przerwy poznałam między innymi Emilkę z Milky Jar tworzącą cudne mydełka i świece, Sylwię z Art English, która dodatkowo prowadzi blog Matka Polka Postkorporka, karmiącą mamę z Pupus i odkryłam fantastyczną poduszeczkę do pracy przy komputerze u Magdy z Com4tclick. Mogłabym tak wymieniać bez końca fantastyczne kobiety i ich biznesy. 


Cieszę się, że mogłam uczestniczyć w tej konferencji i poznać inspirujące kobiety, które tak jak ja mają dzieci i mają marzenia, cele do których dążą, chcą wziąć los w swoje ręce i założyć własne firmy.


Za zdjęcia dziękuję http://ddfstudio.pl/

Zapraszam wszystkie przedsiębiorcze kobiety, zwłaszcza mamy na moją stronę Mamy Biznes



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz