Doradca Piękna i rozwoju kobiecych biznesów.


Z pasją zajmuję się kształtowaniem wizerunku kobiet i ich firm.

Bo każda z nas jest piękna.

niedziela, 23 listopada 2014

Be Pretty Fair

To targi dla kobiet aktywnych połączone z prezentacjami i warsztatami, które odbywają się w Krakowie, Trójmieście, Wrocławiu. W Warszawie po raz pierwszy odbyły się 25 października tego roku w Hotelu Sound Garden. Oczywiście nie mogło mnie zabraknąć na Be Pretty Fair. Zwłaszcza, że wśród ambasadorów jest Ilona Adamska, która jest inspiracją dla wielu kobiet.


Różnorodność stoisk, możliwość skorzystania z opieki dla dziecka to duży plus dla Be Pretty Fair. Można było skorzystać z profesjonalnej porady dotyczącej pielęgnacji skóry na stoisku firmy Dermika, spróbować nowych smaków chipsów z jabłek, truskawek, pomidorów i buraków od Crispy Natural. 


Jak wiecie cały czas korzystam z porad Agaty z Lekko, także takie nowinki są w centrum moich zainteresowań. Ponieważ zrzuciłam ostatnio sporo zbędnych kilogramów ucieszyłam się z możliwości skorzystania z profesjonalnej analizy składu ciała na stoisku Galerii Fitness. Dzięki temu dowiedziałam się między innymi jaką mam ilość tkanki tłuszczowej i mięśniowej w różnych partiach ciała, masę kości i zawartość wody w organizmie. Miałam już okazję odwiedzić Galerię Fitness na Mokotowie, wrażenia bardzo pozytywne.

 Źródło: https://www.facebook.com/BePrettyFair

Źródło: https://www.facebook.com/BePrettyFair

Be Pretty Fair to kobiece stoiska, kobiece biznesy i mnóstwo wspaniałych kobiet przepełnionych energią do działania. Trafiłam na fantastyczne nakrycia głowy Marta Ruta, biżuterię, torby i walizki Ton sac, kosmetyki do pielęgnacji Sylveco i kosmetyki do makijażu od Vipera Cosmetics, perełki od Polskich Projektantów.


Kolczyki od Boshido.

Takie wydarzenia to nie tylko okazja do poznania nowych ludzi, ale także do spotkań w gronie znajomych. Nie wiem, jak Wy, ale ja już czekam na kolejną edycję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz