Doradca Piękna i rozwoju kobiecych biznesów.


Z pasją zajmuję się kształtowaniem wizerunku kobiet i ich firm.

Bo każda z nas jest piękna.

niedziela, 17 lutego 2013

Makijaż na Walentynki

W Walentynki zafundowałam sobie wizytę w Kryolan w Warszawie. To co mnie tam przyciągnęło w ten wyjątkowy dzień, to bezpłatny profesjonalny makijaż. Na co dzień to ja dbam o piękny make-up kobiet, więc dla odmiany ktoś zadbał o mój. Uwielbiam siedzieć sobie na fotelu dając o siebie zadbać. Pewnie nie jedna z Was zna i lubi to uczucie. Poniżej kilka zdjęć, które zrobiłam już w po przyjściu do domu. Zwróćcie uwagę na moje fantastyczne rzęsy, pięknie podkreślone oczy i cudowny kolor ust. To było niesamowite doświadczenie, oczywiście nie mogłam się powstrzymać i zakupiłam kilka kosmetyków.

Modelka: Małgorzata Banasiak
Foto: Karolina Wierszycka
Make-up: Sylwia Mąkosa Kryolan




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz