Doradca Piękna i rozwoju kobiecych biznesów.


Z pasją zajmuję się kształtowaniem wizerunku kobiet i ich firm.

Bo każda z nas jest piękna.

sobota, 9 lutego 2013

2013 wizyt na blogu, a nawet wiecej

Na początku stycznia pisałam, że odwiedziliście mnie 1013 razy. Marzyłam wtedy o tym, żeby mój blog stał się dla Was na tyle interesujący, że będziecie chcieli tu powracać, a rok 2013 przyniesie mi chociaż 2013 odwiedzin. Aż tu nagle budzę się dziś z rana, zaglądam na bloga i przecierając oczy ze zdumienia widzę, że wejść na stronę było nawet więcej! I to w tak krótkim czasie. Wielkie dzięki za to, że tu zaglądacie. Udostępniajcie, komentujcie i dołączajcie do fun page'a na facebooku http://www.facebook.com/Doradca.Piekna.Malgorzata.Banasiak Już niedługo czeka tam na Was konkurs z fantastycznymi nagrodami. Ale to dopiero jak 100 fanów kliknie Lubię to! Jeśli podoba się Wam to co robię to polecajcie również znajomym.
Jeszcze raz dziękuję, że jesteście ze mną.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz