Doradca Piękna i rozwoju kobiecych biznesów.


Z pasją zajmuję się kształtowaniem wizerunku kobiet i ich firm.

Bo każda z nas jest piękna.

piątek, 8 lutego 2013

Biznes Mixer

Klub Kobiet Przedsiębiorczych organizuje spotkania nazywane Biznes Mixer Kobiet Przedsiębiorczych. Odbywają się one w Pure Sky Club w Warszawie na 22 piętrze z piękną panoramą na samo centrum Warszawy. Można tam nie tylko porozmawiać o biznesie, ale również zrelaksować się w SPA, czy prywatnej sali kinowej. Muszę przyznać, ze to wszystko robi wrażenie. Sam Biznes Mixer Kobiet Przedsiębiorczych jest nastawiony na nawiązywanie kontaktów. To było moje pierwsze tego typu spotkanie 4 lutego 2103 roku. Było fantastycznie, poznałam wiele Przedsiębiorczych Kobiet i wygrałam nagrody. Wśród nich książkę "Moja droga do mistrzostwa" Robert Korzeniowski, Izabela Barton- Smoczynska. I tak się zastanawiam kiedy ja ja przeczytam skoro tyle się ostatnio u mnie dzieje.
Fotorelację z wydarzenia można znaleźć na profilu Kobiety Przedsiębiorcze na facebooku pod tym linkiem.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz