Doradca Piękna i rozwoju kobiecych biznesów.


Z pasją zajmuję się kształtowaniem wizerunku kobiet i ich firm.

Bo każda z nas jest piękna.

piątek, 11 lipca 2014

Idzie nowe

Myślę o tym, że wspaniale jest słyszeć/ czytać tyle miłych słów o mojej działalności. Większość z Was wie, a jeśli do tej pory jeszcze nie wiedziała, to właśnie ma okazję się dowiedzieć, że moją pasją jest komunikacja. Zamiłowanie do PR w połączeniu z faktem, iż zostałam mamą i poznaję mnóstwo fantastycznych kobiet będących mamami zaowocowało stworzeniem pewnego projektu. Sam pomysł wpadł mi do głowy już ponad rok temu, jednak zważywszy na pewne życiowe okoliczności, trochę przeleżał w szufladzie. Jednak już niebawem mój nowy projekt ujrzy światło dzienne a wtedy gwarantuje Wam, że będzie się działo w całej Polsce, a może i nie tylko...
W najbliższym czasie, oprócz tego tajemniczego projektu mam zamiar uruchomić dwa kolejne. Trzymajcie za mnie kciuki, żeby starczyło mi sił i wiary w to, że się uda. Właściwie to chyba nie ma już innej opcji, na pewno się uda. Głęboko w to wierzę, bo będą to działania prowadzone z pasją.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz