Doradca Piękna i rozwoju kobiecych biznesów.


Z pasją zajmuję się kształtowaniem wizerunku kobiet i ich firm.

Bo każda z nas jest piękna.

wtorek, 10 czerwca 2014

Każda Polka potrafi

Właśnie taki wniosek mam z wczorajszego spotkania z Magdą Bębenek, autorką książki "Polska potrafi życie zaczyna się po 40- tce!" i jej bohaterkami. 



Zgadzam się w 100% z tym, że bez względu na metrykę jesteśmy dziewczynami i możemy wszystko zmienić w dowolnym momencie naszego życia. Musimy tylko bardzo tego pragnąć i być na tą zmianę gotowe. Wtedy właśnie w nas samych usłyszymy głos, albo w naszym otoczeniu znajdzie się ktoś kto powie: zrób to jeśli tak właśnie czujesz. 


Cieszę się, że dziewczyny znalazły w sobie odwagę i podzieliły się swoimi historiami. Podczas spotkania opowiedziały o sobie jednak nie do końca zdradzając szczegóły i muszę przyznać, ze nie mogę się już doczekać kiedy zagłębię się w ich historie. Każda na swój sposób mnie zaciekawiła, najbardziej jednak czekam na historie kobiety, której w ciągu roku wszystko zaczęło się zmieniać i wiele przez ten czas przeżyła. To chyba jest historia z rozdziału "Postawiłam na być".


Nie będę ukrywać, że jak usłyszałam historię Beatki i o wyjeździe do Paryża, to od razu zapragnęłam tam z nią pojechać. W książce jej rozdział to "Jeden mały krok dziennie".


Na spotkanie zabrałam swoja mamę po 40- tce, której również bardzo się podobało. Mimo tego, że nie przeczytała jeszcze nawet poprzedniej książki Magdy. Co ciekawe zainteresowały ją zupełnie inne historie niż mnie. I to jest właśnie fantastyczne w książkach Magdy Bębenek, że każda kobieta weźmie z nich dla siebie coś innego. Co jak sama Magda mówi, na dany moment jest nasze.


Jeszcze raz dziękuję za to spotkanie i pędzę pogrążyć się w lekturze "Polka potrafi życie zaczyna się po 40- tce!". Dziękuję też za mydełko Pani Hani z firmy Hagi www.hagi.com.pl, które wczoraj otrzymałam, moja mama też przyłącza się do podziękowań za swoje.  

Jeśli też chcecie poznać historie bohaterek tej książki to możecie zamówić ją na stronie www.ksiazkapolkapotrafi.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz