Doradca Piękna i rozwoju kobiecych biznesów.


Z pasją zajmuję się kształtowaniem wizerunku kobiet i ich firm.

Bo każda z nas jest piękna.

poniedziałek, 30 września 2013

Zmiana fryzury

Ponieważ włosy już zaczęły mi trochę odrastać stwierdziłam, że czas je podciąć i  przy okazji zmienić coś z kolorem. Na szczęście zawsze mogę liczyć na Karolinę Buncler z salonu Babiniec House of Hair, która doradza w kwestii stylizacji włosów od lat. Karolina najpierw rozjaśniła przód. Na tył nałożyła czekoladowo- opalizujący brąz L'OREAL INOA- nowy odcień L'OREAL. Na koniec wysuszyła włosy i na sucho odświeżyła fryzurę ponieważ zapuszczam włosy. 

Obowiązkowe zdjęcie przed zmianą w salonie.
  Spotkałam oczywiście Martę z Gala Nails i Gala Photography
 Miałyśmy chwilę na rozmowę przy kawie zanim Karolina zabrała się do pracy.
 A tu już odmieniona podziwiam piękne lilie.
 Jeszcze ujęcie z drugiej strony
 i z góry.
foto: Karolina Buncler

Mam na sobie sweterek od SISSY, jestem przecież ambasadorką tej marki.
Sukienka ORSAY, a biżuteria D-ARTS.
Opis makijażu znajdziecie w oddzielnym poście.


6 komentarzy:

  1. Jak zawsze Piękna !!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. ...to Zawsze pomaga.... Nie zawsze dla wielu takie proste :)... To czasami jest życiowa wręcz decyzja , a dla niektórych wymaga przedyskutowania w gronie rodzinnym....

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzieki. Teraz chce zapuscic troche wlosy. Ciekawe czy wytrzymam czy jednak bede je skracac.

    OdpowiedzUsuń