Doradca Piękna i rozwoju kobiecych biznesów.


Z pasją zajmuję się kształtowaniem wizerunku kobiet i ich firm.

Bo każda z nas jest piękna.

sobota, 21 września 2013

Makijaże i backstage Business Mixera

Pisałam o tym, że zostałam partnerem podczas jednego z Biznes mixerów dla kobiet http://doradcapiekna.blogspot.com/2013/04/doradca-piekna-partnerem-podczas-biznes.html. Miałam przyjemność przygotować makijaż pań do pokazu kolekcji marki odzieżowej La Robe. To była również wyjątkowa okazja do tego, abym sama wzięła udział w tym pokazie jako modelka. Ale zanim to nastąpiło, najpierw były przygotowania, które zaczęły się już kilka godzin przed rozpoczęciem całego spotkania. Miałam ogromną przyjemność wykonać makijaż prowadzącej Małgorzaty Krukowskiej. Poniżej zamieszczam kilka zdjęć pięknych kobiet w makijażach wykonanych przeze mnie.





Ewa Żmuda- Jankowska z Atelier Maven PR



Anna Renata Klara Wróbel



Makijaż Dominiki Parzuch również ja wykonałam.


Nie mogłam zapomnieć o sobie :)



foto: Marek Belowski

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz