Doradca Piękna i rozwoju kobiecych biznesów.


Z pasją zajmuję się kształtowaniem wizerunku kobiet i ich firm.

Bo każda z nas jest piękna.

wtorek, 2 czerwca 2015

Trening w Vibrostation

Vibrostation to miejsce do którego chce się przychodzić nie tylko ze względu na bezwysiłkowy trening, ale ze względu na przyjazną atmosferę, jaka panuje w tym miejscu. 


Po kilku treningach odkryłam, że moje ciało zupełnie inaczej się układa jesli można tak powiedzieć. Tyle razy obiecywałam sobie, że teraz to już zacznę chodzić na fitness i na tym się kończyło. Zwyczajnie brakowało mi czasu i chęci. Dodatkowo będą mamą, nie bardzo miałam z kim zostawić synka, a w Vibrostation odkryłam, że mogę przyjsc na ćwiczenia ze swoim maluchem, bo jest tam specjalny kącik dla dzieci. 


Chodząc do Vibrostation nie tylko dbam o swoje ciało, ale też nawiązuję nowe, przyjacielskie znajomosci. Najciekawsze jest to, że panie same między sobą wymieniają się swoimi doswiadczeniami związanymi z ćwiczeniami na platformach i przychodzą razem z koleżankami poćwiczyć. Bo oprócz tego, że jest miejsce na fitness to jest wygodna kanapa na której można sobie wygodnie usiąsć i porozmawiać.


To wszystko zainspirowało mnie do podjęcia współpracy z tym miejscem i organizowania tam spotkań dla pań podczas których można poćwiczyć, skorzystać z porad makijażowych, czy pielęgnacyjnych, wymienić się ubraniami.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz