Doradca Piękna i rozwoju kobiecych biznesów.


Z pasją zajmuję się kształtowaniem wizerunku kobiet i ich firm.

Bo każda z nas jest piękna.

wtorek, 24 lutego 2015

Czas na zmianę fryzury

Od jakiegos czasu zapuszczam włosy, dlatego przez jakis czas wstrzymywałam się od wizyt w salonie fryzjerskim. Nadszedł jednak taki moment w którym trzeba było cos zrobić, żeby ta fryzura nie wyglądała na zaniedbaną. Każdy kto zapuszczał kiedys włosy wie, jak to jest. Włosy scięłam na krótko trzy lata temu, próbowałam już raz zapuscić, jednak dopiero teraz mam szansę na to, że mi się uda. Postanowiłam skorzystać z zaproszenia do profesjonalnego salonu Make Me Beauty w Piasecznie, gdzie odpowiednio zadbano o moje włosy.


Najpierw rozmowa o moich oczekiwaniach i planach dotyczących zapuszczania włosów. Mogłam liczyć na profesjonalną poradę odnosnie doboru fryzury, jak i kolorów.


Przed nałożeniem farby Pani fryzjerka zabazpieczyła moją skórę na styku z włosami kremem, aby się nie zabarwiła. Spodobał mi się ten patent, bo jak później zobaczycie, ani sladu po farbowaniu ciemną farbą.


Widać precyzję w nakładaniu preparatu. Marka z której fryzjerzy korzystają w salonie Make Me Beauty to Oyster.





Efekty profesjonalnego strzyżenia i koloryzacji w Make Me Beauty, możecie ocenić sami.




Modny kolor i fryzura dopasowana do typu urody to niezbędny warunek dobrego samopoczucia każdej kobiety. Zgadzam się z tym stwierdzeniem w pełni.






Czas na ciepłą herbatkę i chwilę relaksu w Make Me Beauty.


W salonie zobaczyłam cos, co przykuło moją uwagę. To była szklana kula wypełniona piórkami i karteczkami, które można było sobie wybrać. Na mojej widniał własnie taki napis: "Staje się zawsze to, w co naprawdę wierzysz, a Twoja wiara w cos powoduje, że to się staje." Frank Lloyd Wright






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz