Doradca Piękna i rozwoju kobiecych biznesów.


Z pasją zajmuję się kształtowaniem wizerunku kobiet i ich firm.

Bo każda z nas jest piękna.

piątek, 21 grudnia 2012

Metamorfozy z Fashion TV

Początek grudnia był niesamowity. Tyle się działo, że nie sposób było od razu o wszystkim napisać. 8 grudnia wzięłam udział w Metamorfozach z Fashion TV w Galerii Mokotów. Dowiedziałam się o nich z profilu Galerii Mokotów na facebooku. Trzeba było się zgłosić przez specjalną aplikację, a potem już tylko czekać na zaproszenie. Udało mi się zakwalifikować i w niedzielne popołudnie zostałam zmetamorfozowana. Oddałam się w ręce sztabu stylistów, fryzjerów i artystów makijażu. Efekty możecie zobaczyć na poniższych zdjęciach.
Na back stage'u już wystylizowana, jeszcze tylko fryzura i makijaż,
 na scenie, jakoś tak niewyraźnie widać, może kolejne zdjęcie będzie lepsze,
 tu już widać totalną metamorfozę, szpilki nine west po prosu boskie
 Z Joanną Horodyńską zamieniłyśmy kilka zdań o modzie. 
Bardzo się ucieszyłam, że moja bluzka (Wallis) jej się spodobała.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz