Doradca Piękna i rozwoju kobiecych biznesów.


Z pasją zajmuję się kształtowaniem wizerunku kobiet i ich firm.

Bo każda z nas jest piękna.

niedziela, 30 września 2012

Czas podsumować wrzesień, który...

...już mija i odchodzi w zapomnienie... NIE!!! Nie ma na to szans! To był wyjątkowy miesiąc. Udało mi się ukończyć kurs wizażu Mary Kay. Jestem niezwykle dumna z tego osiągnięcia, gdyż nie dosyć, że udoskonaliłam swoje umiejętności pielęgnacji skóry, wizażu, doboru stroju i kolorów, to udało mi się to połączyć z prowadzeniem domu i wychowaniem synka.

13 września 1963 roku Mary Kay Ash otworzyła w Dallas swoją firmę. Tego samego dnia, czyli 13 września, ale prawie 50 lat później moja kochana dyrektor otworzyła swoje biuro w Warszawie. Było to równie niesamowite wydarzenie z przecięciem wstęgi, przemową i oklaskami.

Kilka dni później 21 (piątek) i 22 (sobota) września miało miejsce niezwykłe wydarzenie. A było to Seminarium 2012: Dare to dream! Czyli: Odważ się marzyć! Fantastyczna atmosfera, mnóstwo szkoleń i świetny show w piątkowy wieczór. Cudownie było patrzeć na te wszystkie piękne kobiety, które wychodziły na scenę, a wśród nich i my. Kwiaty, uznanie i gratulacje. Czy można chcieć więcej? O tak! Bo właśnie zaczął się nowy rok seminaryjny, kto wie może to będzie mój/ Twój rok?!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz