Doradca Piękna i rozwoju kobiecych biznesów.


Z pasją zajmuję się kształtowaniem wizerunku kobiet i ich firm.

Bo każda z nas jest piękna.

wtorek, 17 grudnia 2013

Konkurs z Hagi Cosmetics

Słuchajcie, to jest niesamowita historia. Chciałabym podzielić się z Wami skąd pomysł na zorganizowanie konkursu właśnie z tą, a nie inną firmą. Otóż byłam na spotkaniu autorskim Magdy Bębenek, która napisała książkę Polka potrafi. Jedną z bohaterek tej książki obecną na spotkaniu była Pani Hania, założycielka firmy z naturalnymi kosmetykami Hagi Cosmetics. Podziwiam ją za to, że realizuje swoje marzenia. Za to, że nie poddawała się, kiedy nie było wcale łatwo. I w końcu za to, że znalazła w sobie tyle siły i energii by zacząć produkcję kosmetyków naturalnych. Z nieśmiałością zwróciłam się z zapytaniem o zorganizowanie wspólnie konkursu. W odpowiedzi otrzymałam paczkę pełną cudownie pachnących mydełek i kuli do kąpieli.



Oczywiście każde inne, także trudno było mi się zdecydować, które wybrać. Ciekawa jestem, jak Wam pójdzie. Poniżej przedstawiam kilka zestawów do wyboru. Napiszcie, który z nich wybieracie i dlaczego ma trafic akurat do Was. 
Dodatkowo trzeba być fanem Doradca Piękna na facebooku: www.facebook.com/Doradca.Piekna.Malgorzata.Banasiak
i Hagi Cosmetics:  www.facebook.com/hagicosmetics


1. Mydło z ekstraktem z trawy cytrynowej i spiruliną + Musująca kula do kąpieli z zieloną glinką


2. Orzeźwiające mydło miętowo- cytrynowe z algami + Musująca kula z masłem shea, olejem ze słodkich migdałów i lawendowym


3. Naturalne mydło jogurtowe z kostką kawową + Musująca kula do kąpieli z czerwoną glinką


4. Naturalne mydło "Plaster miodu" + Musująca kula do kąpieli z zieloną glinką

Do każdego mydełka firma dołączyła opis, który również dostaniecie w pakiecie. Na stronie www.hagi.com.pl również znajdziecie cenne informacje. Ja znalazłam na przykład taką, że mydło najlepiej umieszczać w mydelniczkach na których nie zbiera się woda, aby zachowało ono jak najdłużej swoją konsystencję i właściwości. 
Konkurs trwa do 24.12.2013 do godz. 14.00. Wyniki ogłosimy tuż przed Sylwestrem. Zgłoszenia przesyłajcie mailowo na adres: doradcapiekna@gmail.com w tytule maila wpisując Hagi Cosmetics.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz