Doradca Piękna i rozwoju kobiecych biznesów.


Z pasją zajmuję się kształtowaniem wizerunku kobiet i ich firm.

Bo każda z nas jest piękna.

środa, 10 kwietnia 2013

Wyniki konkursu Kobiety są

Przesłałyście taką ilość ciekawych zgłoszeń, że trudno było wybrać tą najlepszą. Dobrze, że byłam przewidująca i przygotowałam dla Was, aż trzy wspaniałe nagrody. 

Główną nagrodę zdobywa Pani Joanna Rybczyńska, która napisała coś z czym zgadzam się w 100 %, a mianowicie, że: "Kobiety są... piękne. Wszystkie, bez wyjątku. Tylko niektórym trzeba pomóc w to uwierzyć." To jest właśnie moją misją. Sprawić, żeby każda z Was uwierzyła w to, że jest piękna pomagając Wam to piękno wydobywać. Bo każda z nas jest piękna. Nagrodą jest jeden z kosmetyków Mary Kay ufundowany przeze mnie.

Drugą nagrodę otrzymuje Pani Mirosława Bester, która napisała, że "Kobiety są po to by je kochać". Jeden z produktów Noble Health ufundowany przeze mnie trafi właśnie do tej pani.

Nagrodę w postaci makijażu wykonanego przez Doradcę Piękna otrzymuje Pani Małgorzata Szymaniak. 

Postanowiłam ufundować nagrodę specjalną jeszcze dla dwóch uczestniczek konkursu. Trafi ona do Pani Katarzyny Sobieszczyk i Judyty Jabłonowskiej- Pawluk, a będzie to 50% zniżki na makijaż fotograficzny do sesji zdjęciowej u Anny Podsiedlik do wykorzystania do końca maja 2013.

Obserwujcie bloga i fan page na facebooku bo być może już niebawem pojawią się nowe konkursy lub promocje. 

5 komentarzy:

  1. Fantastyczne Kobiety gratuluję wygranych nagród. Wydobywajcie swe piękno :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaaaaaaaaa pięknie gratuluję wszystkim!! I skorzystam, żebyś wiedziała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Co za cudowna niespodzianka! Kto, jak kto, ale Doradca Piękna wie, jak uszczęśliwić kobietę ;) Dziękuję ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję, cudownie Boże jeszcze nic nie wygrałam to moja pierwsza wygrana, bardzo Dziękuję :) jestem meeeega szczęśliwa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo się cieszę o Boże jestem meeega szczęśliwa jeszcze nic nie wygrałam to moja pierwsza wygrana Dziękuję bardzo :)

    OdpowiedzUsuń