Doradca Piękna i rozwoju kobiecych biznesów.


Z pasją zajmuję się kształtowaniem wizerunku kobiet i ich firm.

Bo każda z nas jest piękna.

piątek, 1 lutego 2013

Piękną być

Wywiad ze mną opublikowany 31 stycznia 2013 dostępny jest na stronie: http://grupadesantowa.blogspot.com/2013/01/piekna-byc.html
Poniżej treść wywiadu:

Piękną być

Przedstawiamy specjalistkę zajmującą się tą sferą naszego życia, która jest bardzo ważna, ale czasem zapomniana. Małgorzata Banasiak – Doradca Piękna.

http://www.doradcapiekna.blogspot.com/


WZ: - Co czyni nas pięknymi?
Małgorzata Banasiak: -  Wbrew pozorom to nie wygląd, lecz nasze dobre uczynki, szczere serce i otwarty umysł, to czyni nas pięknymi. Ten błysk w oku, uśmiech i pewność siebie, swojej życiowej drogi, to czyni nas pięknymi.

WZ: - Czy Zołzy w ogóle mogą być piękne ;)?
MB: - Każda Kobieta ma w sobie naturalne piękno, które ja pomagam wydobyć za pomocą różnych wizażowych sztuczek. Korzystając z okazji zapraszam na makijaż okolicznościowy, studniówkowy, ślubny, jak i fotograficzny. Kontakt do mnie znajdziecie na końcu.

WZ: - O czym jest Twój blog?
MB: - Mój blog powstał po to, abym zawsze pamiętała o tym, że warto dbać o siebie, o swój wygląd, dobry nastrój i żebym mogła również Wam o tym przypominać. Warto znaleźć trochę czasu dla siebie w tym zabieganym świecie. Piszę również o tym, że można połączyć opiekę nad małym dzieckiem z pasją. Moją jest promocja i marketing, pisanie tekstów, wykonywanie makijaży, sprzedaż kosmetyków Mary Kay i nutrikosmetyków Noble Health. A mówiąc szczerze myślałam, że mając dziecko nie będę mogła pozwolić sobie na tego typu aktywności.

WZ: - Co czytasz najchętniej?
MB: - Ostatnio wszystko co dotyczy wizażu i opieki nad niemowlakiem, bo mam takiego jednego w domu. Stąd też moje zainteresowanie różnymi portalami i magazynami parentingowymi. Współpracuję z portalem internetowym, piszę teksty, redaguję i wspomagam marketingowo bezpłatny miesięcznik dla dzieci, nawiązałam współpracę z fotografem rodzinnym, także robię makijaże do sesji zdjęciowych. Po drodze zorganizowałam konkurs wspólnie z portalem www.dzieckowwarszawie. Napisałam tekst „Zadbana mama”, który ukazał się na ich stronie. I cały czas aktywnie działam. Jestem otwarta na współpracę i wciąż dostaję nowe propozycje.

WZ: - Twoje 5 minut, tylko Twoje – czym je wypełniasz?
MB: - Tyle bym chciała napisać, że nie wiem od czego zacząć. Może od tego, że cieszę się z tych wszystkich niesamowitych rzeczy, które się w moim życiu dzieją. Po urodzeniu synka zmieniło się właściwie wszystko, Dzięki niemu na nowo odkrywam siebie i swoje pasje. Poszłam na targi dla dzieci na których poznałam fantastycznych ludzi, a dalej wszystko potoczyło się lotem błyskawicy. Także warto uczestniczyć w różnych wydarzeniach, bo można tam poznać naprawdę niezwykłych ludzi. Już dziś mogę Was zaprosić na bezpłatne warsztaty w Warszawie podczas których dowiecie się jak prawidłowo dbać o skórę twarzy. Nie zapomnijcie zabrać na takie spotkanie przyjaciółki. Możecie skontaktować się ze mną mailowo doradcapiekna@gmail.com lub telefonicznie 608-684-194. Zapraszam do kontaktu, to może być Wasze 5 minut, co ja mówię, Wasza godzina relaksu i droga w stronę piękna. Odwiedzajcie też mojego bloga, bo tam ciągle coś się będzie działo, niebawem kolejne konkursy z super nagrodami. Najbliższy uruchomię, jak zbierze się 100 fanów na moim świeżutkim profilu na www.facebook.com/Doradca.Piekna.Malgorzata.Banasiak.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz